خدمات کرگیری بتن و کاشت میلگرد توسط تکنسین های مجرب در خدمات ساختمانی طولابی
منو

کرگیری و برش بتن تهران

شرکت کرگیری و برش بتن در تهران

به وبسایت شرکت کرگیری و برش بتن در تهران خوش آمدید! شرکت کرگیری و برش بتن طولابی یک شرکت معتبر و با تجربه در زمینه خدمات کرگیری و برش بتن در تهران هستیم. اعتماد شما به ما، افتخار ماست و ما با ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای به شما در انجام پروژه‌های بتنی کمک می‌کنیم.

شرکت‌ ما دارای تجربه و دانش تخصصی در زمینه برش و کرگیری بتن است. و انجام عملیات دقیق و بدون خرابی در ساختمان‌ها را تضمین می کند. همانطور که میدانید برش بتن نیازمند دقت خیلی زیادی است بازسازی ساختمان ها و پل ها و… با آن بزرگی و بلندی بدون اینکه هیچگونه آسیبی ببیند.  پس حتما برش بتن ساختمان ها و پروژه هایتان را باید به یک تیم متخصص و حرفه ای بسپارید

شرکت کرگیری و برش بتن تهران همواره به تمام جزییات کار دقت داشته است در نتیجه پروژه را کاملا بی نقص تحویل می دهد

شرکت کرگیری و برش بتن در تهران

از بهترین شرکت های کرگیری و برش بتن در تهران

از بهترین شرکت های کرگیری و برش بتن در تهران

تجربه و تخصص

ما تیمی از متخصصین حرفه‌ای را در اختیار داریم که تجربه و آگاهی لازم برای انجام بهترین خدمات را دارند.

تجهیزات پیشرفته

ما از تجهیزات و ابزارهای به روز استفاده می‌کنیم که امکان انجام کارهای دقیق و با کیفیت را فراهم می‌کند.

رضایت مشتری

رضایت مشتریان ما برای ما اولویت است. ما به تحقق اهداف پروژه شما پاسخگویی می‌کنیم و تا به حد امکان از خواسته‌های شما پیروی می‌کنیم.

قیمت منصفانه

ما قیمت‌های کم و منصفانه ارائه می‌دهیم. با توجه به کیفیت خدمات ما، شما بهره‌وری بیشتر و خدمات مقرون به صرفه تر خواهید داشت.

اگر نیاز به خدمات کرگیری و برش بتن در تهران دارید، با ما تماس بگیرید. تیم ما آماده ارائه خدمات حرفه‌ای، دقیق و با کیفیت است. با اعتماد شما، ما راهی برای ساختمانی مطمئن را با هم خواهیم پیمود

نمونه برش های بتنی شرکت کرگیری و برش در تهران

برش چرخه ای

 این برش با ایجاد سوراخ‌های استوانه‌ای در بتن برای انواع کاربری‌ها کارآمد است. برش چرخه‌ای نیاز به ماشین‌آلات ویژه ای دارد که می‌تواند حتی به بتن‌های مقاومت بالا نیز نفوذ کند

 برش سنگین

برش سنگین بر سطوح بتنی مانند کف‌ها و پلها برش افقی ایجاد می کند. این تکنیک اغلب در ساخت و تعمیرات جاده‌ها استفاده می‌شود.

برش دیواری

برش دیواری بازوهای دقیق در ساختارهای بتنی عمودی مانند دیوارها ایجاد می کند. این امر معمولاً در هنگام نصب درها، پنجره‌ها یا ایجاد بازوهای جدید برای گذرگاه‌های جدید مورد نیاز است.

نمونه برش های شرکت کرگیری و برش بتن در تهران

لیست مناطق تحت پوشش کرگیری و برش بتن طولابی در تهران

کرگیری و برش بتن در تهران​ زعفرانیه

کرگیری و برش بتن در زعفرانیه تهران​​

کرگیری و برش بتن در تهران​ ولنجک

کرگیری و برش بتن در ولنجک تهران​​

کرگیری و برش بتن در تهران​ قیطریه

کرگیری و برش بتن در قیطریه تهران​

کرگیری و برش بتن طولابی در چیتگر تهران​​

کرگیری و برش بتن در چیتگر تهران​​

کرگیری و برش بتن طولابی در شهرک ولیعصر تهران​​

کرگیری و برش بتن در شهرک ولیعصر تهران​​

کرگیری و برش بتن طولابی در اکباتان تهران​​

کرگیری و برش بتن در اکباتان تهران​​

کرگیری و برش بتن در تهران

کرگیری و برش بتن درتهران کرج

کرگیری و برش بتن در تهران

کرگیری و برش بتن پروژه صفادشت

نمونه ویدئو کرگیری و برش بتن در تهران

ویدئو کرگیری و برش بتن در شهرک راه آهن تهران

ویدئو کرگیری و برش بتن پروژه چیتگر

ویدئو کرگیری و برش بتن پروژه پیروزی

ویدئو کرگیری و برش بتن درتهران کرج

ویدئو کرگیری و برش بتن در اراک

ویدئو کرگیری و برش بتن پروژه صفادشت

نظرات مشتریان درمورد کرگیری و برش بتن در تهران

مهندس اسماعیلی فر
مهندس اسماعیلی فر
Read More
من برای ایجاد یک بازشو در کف سالن خونم برای نصب شیرآلات از برش بتن شرکت کرگیری و برش بتن طولابی در تهراناستفاده کردم می تونم بگم عالی هستند واقعا مثل شرکت طولابی که وارد و دقیق باشن کم پیدا میشه.
میرزابیاتی
میرزابیاتی
Read More
تیم برش بتن طولابی در تهران با دقت به نیازهای من گوش دادند، مشاوره تخصصی ارائه کردند و خدمات را متناسب با نیازهای خاص من تنظیم کردند.
مهندس حشمتی
مهندس حشمتی
Read More
تکنسین های شرکت کرگیری و برش بتن طولابی در تهران فوق العاده ماهر و با دانش بودند و کار پیچیده کرگیری و برش بتن را با دقت قابل توجهی انجام دادند. آنها حداقل اختلال را در ملک من تضمین کردند و پس از اتمام کار فضای کاری را بدون لک ترک کردند.
Previous
Next

نیاز به مشاوره جهت کرگیری و برش بتن در تهران دارید؟

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص کرگیری و برش بتن در تهران هستند برای مشاوره رایگان کافیه روی دکمه پایین کلیک کنید.
نیاز به مشاوره جهت کرگیری و برش بتن در تهران دارید؟

19 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من از خدمات کرگیری و برش بتن تهران شرکت طولابی برای رفع ترک و شکستگی که در بتن ایجاد شده بود استفاده کردم. کارم با دقت و خیلی تمیز انجام شد خواست تشکر کنم از اخلاق و مهارت تیمتون.

  2. سلام ما تعدادی کرگیری در طبقات داشتیم در یکی از مناطق تهران که برای عبور لوله های تاسیسات بودن با گروه طولابی آشنا شدم ضمن مشاوره رایگانی که داشتن در محل کارو به ایشون واگذار کردیم بسیار دقیق و عالی انجام شد خاستم تشکر کنم محمدی هستم

  3. سلام فاخری هستم تعداد 750 تا برش بتن برای پروژه ام در چیتگر تهران دارم هرچقدر تماس گرفتم پاسخگو نبودید امکانش هست با من در اولین فرصت تماس بگیرید تا توضیحات لازم رو خدمتتون بدم و قیمت و باهم اوکی کنیم

  4. با سلام مرادپور هستم مهندسین اجرایی پروژه به مشگلی خورده بودن برای عبور کابل های برق که ضخامت بتن ۲/۵۰بود چند نفری اومدن برای انجام که نتونستن بزنن شماره آقای طولابی از همکاران گرفتیم اکیپ فرستادن برا ما کرگیری انجام دادان خیلی عالی و با دقت زیاد ممنونم از گروه خوب شما

  5. سلام برش بتن آرمه مصلح به ارماتورعاج دار به متراژ 45 متر دارم حدود 20 متر بایستی برش و کرگیری بشه قطر بتن 1.20 میباشد برای اجرا لطفا کارشناس بفرستید که کار را رویت کنند که انجام شدنی و اگر شدنی برآورد هزینه شود و مدت زمان اجرا هم براورد شود ممنون . آدرس محل کار اهن مکان میباشد. ممنون میشوم تماس بگیرید تا برای بازدید هماهنگی کنم

  6. سلام خسته نباشید خدمت تیم کرگیری و برش بتن من یک پروژه برای کرگیری در تهران دارم شما امکان اعزام کارشناس دارید که کار رو بررسی کنن و سپس اقدامات لازم رو برای کرگیری انجام بدن چون من خیلی حساس هستم.

  7. سلام من نیاز به کرگیری و برش بتن در تهران دارم موقعیت خونمون در یوسف اباد هست امکانش هست تیم مشاوره طولابی اول تشریف بیارن و پروژه رو بازدید کنند بعد اقدامات لازم برای کرگیری و برش بتن رو انجام بدید.

  8. باسلام ماه گذشته برام کرگیری انجام دادید خواستم تشکر کنم از شما و تیم حرفه ایتون

  9. سلطانی هستم ۲۳۰ عدد کر ۱۲۵ داشتیم تو پروژه گرمسار ضخامت ۶۰ سانتی متر من گروه پیمانکاری طولابی در ضمینه کرگیری از قبل شناخت داشتم ازشون هماهنگ شدیم کار مارو خیلی با دقت و سرعت جمع کردن خاستم تشکری کنم ارزشون

  10. سلام برای نصب تاسیسات آب در منزلم از خدمات کرگیری و برش بتن طولابی در تهران استفاده کردم. کار به خوبی و با دقت انجام شد و از نتیجه بسیار راضی هستم. بسیار سپاسگزارم

  11. سلام میخواهم برای نصب سپتیک تصفیه فاضلاب کارخانه ام گوشه سالن مسقف کف سالن که بتن مصلح است را برایم جاسازی کنید ابعاد ارتفاع 200 سانتیمتر عرض 180 سانتیمتر و طول 260سانتیمتر است ممنون میشم سریع برای انجام کار نیرو بفرستین عجله دارم سر قیمت باهم توافق میکنیم راستی من تهران هستم.

  12. سلام من برای یه ساختمان 7 طبقه کرگیری با بتن میخواستم قیمت هاتون در تهران به چه صورت هست متراژی هست؟ یا پروژه ای این رو برای من توضیح بدین

  13. سلام کرگیری باعث آسیب رسیدن به بافت ساختمان که نمیشه ؟ خونه من در پیروزی تهران هست میخوام کرگیری انجام بدم

  14. شرکت طولابی رو برای همه مدل نیاز به سوراخکاری و برش بتن در تهران به شدت توصیه میکنم. مجموعه فوق العاده حرفه‌ای و باتجربه‌ای هستن. اونا کار رو خیلی سریع و بدون هیچ نقصی انجام دادن و بعدش محل کار من رو تمیز و مرتب کردند. واقعا موارد ایمنی رو رعایت کردن و از تواناییشون برای کار در فضاهای تنگ مثل محل کار من تحت تاثیر قرار گرفتم. کلا من از خدمات شرکت طولابی خیلی راضیم و حتما در آینده دوباره ازشون استفاده میکنم.

  15. آپارتمانمو در تهران تازه بازسازی کردم و برای عبور دادن لوله های برق به حفاری دقیق بتن نیاز داشتم. شرکت طولابی انتخاب من بود و اونا ناامیدم نکردند. تیمشون به سرعت رسیدند، الزامات را به طور کامل بررسی کردن و کار را با نهایت دقت انجام دادن. طولابی را برای هرگونه نیاز به برش بتن در تهران به شدت توصیه میکنم.

  16. اولش بخاطر نگرانی از آسیب رسیدن به سازه های اطراف، در مورد حفاری بتن شک داشتم. طولابی با تجهیزات پیشرفته و تکنسین های باتجربه خودشون نگرانی های من رو برطرف کردن. آنها هسته را با دقت بی عیب و نقص حفر کردند و به من اطمینان دادن که هیچ گونه آسیب جانبی وجود نداشته باشد. تخصص و خدمات مشتری اونا واقعاً اطمینان بخش بود.

  17. برای نصب درب کار برش بتن را به شرکت طولابی سپردم. اونا تو انتخاب مناسب ترین روش برش برای نیاز خاص من واقعا تخصص داشتن. درب ورودی نهایی کاملاً بی نقص بود و به طور یکپارچه با دیوارهای اطراف ترکیب شد. توجه آنها به جزئیات و تعهدشان به کیفیت خیلی استثنایی بود.

  18. یه مشکل لوله کشی اضطراری برام پیش اومد که نیاز فوری به بریدن دیوار بتنی داشتم، آقای طولابی نجات دهنده ما بود. آنها خیلی سریع پاسخگو بودن و تیم متخصص‌شون را ظرف یک ساعت به محل اقامت ما در تهران اعزام کردن. اونا با استفاده از تجهیزات پیشرفته، بخش مورد نظر دیوار را با دقت جدا کردن و گرد و غبار و آوار را به حداقل رسوندن. حرفه ای بودن و سرعت عملشون واقعاً قابل ستایش بود.

  19. شرکت طولابی تمام برش های بتن را برای نصب سیستم تهویه جدید ما در دفتر تهران انجام داد. اونا واقعا قابل اعتماد بودن چون هر روز سر وقت حاضر میشدن و یه برنامه دقیق داشتن. آنها یه قسمت کاری در دفتر ما رو حفظ کردن و اختلال در فعالیت های روزانه ما را به حداقل رسوندن. به خوبی پاسخگو بودن و ما رو در طول پروژه مطلع نگه میداشتن و بخاطر تعدشون واقعا ازشون سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *